Competència en el Coneixement i Interacció amb el món físic - Intel·ligència naturalista

Vagi jo ben tip...

La Plataforma en Defensa de l'Ebre (PDE) va convocar per al diumenge 7 de febrer una concentració de rebuig per l'aprovació del Pla Hidrològic de l'Ebre (PHE) per part del Consell de Ministres. Aquesta decisió comportaria greus conseqüències sobre el tram final del riu, i en especial sobre el Delta: el seu ecosistema, l'orografia i l'economia de la gent que hi viu.

El Congrés, lloc per a nadons?

Carolina Bescansa, diputada de Podemos al Congrés dels Diputats, ha provocat un intens debat en portar el seu fill al lloc de treball. És la primera vegada que això passa i les reaccions van des del rebuig més rotund a l'aplaudiment d'aquesta acció. El debat és curiós i interessant, perquè l'origen de les reaccions tant a favor com en contra de l'acció són dignes d'estudi sociològic.

imatge de rvinas

Forces

INTRODUCCIÓ

Aquesta és una activitat plantejada per aprofundir en la comprensió dels enunciats abans de començar a resoldre problemes. Està pensada per fer dins l’aula en grups de uns 4 alumnes.

imatge de rvinas

Fent i desfent...

Què volem dir per fer i desfer?

Ens resulta molt evident què entenem per fer un problema: resoldre'l. Però de fet fer un problema hauria de ser el·laborar-lo, desenvolupar un enunciat on se'ns demani allò que un experiment ens dóna per resposta.

 

Pàgines

Subscriu-te al RSS - Competència en el Coneixement i Interacció amb el món físic - Intel·ligència naturalista
X
Introduïu el vostre nom d'usuari de Kampus.
Introduïu la contrasenya per al vostre nom d'usuari.
Carregant