Competència Matemàtica - Intel·ligència lògica-matemàtica

imatge de rvinas

Forces

INTRODUCCIÓ

Aquesta és una activitat plantejada per aprofundir en la comprensió dels enunciats abans de començar a resoldre problemes. Està pensada per fer dins l’aula en grups de uns 4 alumnes.

imatge de rvinas

Fent i desfent...

Què volem dir per fer i desfer?

Ens resulta molt evident què entenem per fer un problema: resoldre'l. Però de fet fer un problema hauria de ser el·laborar-lo, desenvolupar un enunciat on se'ns demani allò que un experiment ens dóna per resposta.

 

imatge de rvinas

Avui ho expliquen ells

QUE HO EXPLIQUIN ELLS....PERÒ ON I COM?

Les xarxes socials són un format ideal per aprofitar que els alumnes ens expliquin coses. Tots els formats són útils, però més o menys limitats en funció del què vulguem fer.

imatge de rvinas

Dia de la dona

Amb motiu del dia de la dona, el 8 de març, sempre és bo recordar noms de dones que han fet contribucions importants al desenvolupament científic.

imatge de rvinas

Mirar enrere

Mirar enrere forma part dels passos a seguir per resoldre un ploblema, Polya de fet el situa com l'últim pas, mirar enrere per avaluar el resultat. Però aquí veurem altres moments on això també és útil.

Pàgines

Subscriu-te al RSS - Competència Matemàtica - Intel·ligència lògica-matemàtica
X
Introduïu el vostre nom d'usuari de Kampus.
Introduïu la contrasenya per al vostre nom d'usuari.
Carregant